Kupujący ma prawo do reklamacji wadliwego towaru z tytułu gwarancji producenta czy też rękojmi (niezgodności towaru z umową). Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następujący sposób:
a) imię i nazwisko, adres, kod pocztowy,
b) nazwę zakupionego Towaru,
c) opis reklamacji,
d) datę ujawnienia się niezgodności Towaru z umową,
e) potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy
Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres, w tym adres e-mail, umożliwiając mu zapoznanie się ze stanowiskiem Sprzedawcy.
Gwarancji nie podlegają przetarcia i uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktu, jak i zniszczenia nieprawidłową pielęgnacją czy użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem.
POBIERZ: Formularz reklamacyjny