Znajdź swój

rozmiar

Pomoc

Strona główna > Pomoc > Reklamacje
Reklamacje

Kupujący ma prawo do reklamacji wadliwego towaru z tytułu gwarancji producenta czy też rękojmi (niezgodności towaru z umową). Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następujący sposób:

        a) imię i nazwisko, adres, kod pocztowy,
        b) nazwę zakupionego Towaru,
        c) opis reklamacji,
        d) datę ujawnienia się niezgodności Towaru z umową,
        e) potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy

Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres, w tym adres e-mail, umożliwiając mu zapoznanie się ze stanowiskiem Sprzedawcy.

Gwarancji nie podlegają przetarcia i uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktu, jak i zniszczenia nieprawidłową pielęgnacją czy użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem.

POBIERZ: Formularz reklamacyjny

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Napisz lub zadzwoń do nas.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Made with pride by Expansio